Wednesday, October 18, 2006

lewat ramadhan, ambang syawal~

assalamualaikum w.b.t

Saya mengambil kesempatan disini memohon segala kesilapan saya pada semua!!! Maaf dipinta jika ada tekasar bahasa, terlupa janji, terego tak semena mena, terguris hati sesiapa. Apa sahaja yang telah saya lakukan yang mana tidak disukai sesiapa maaf saya pinta kerna saya juga manusia yang punya kelemahan!!!

Selamat menjalani ibadah puasa diakhir akhir hari dengan lebih semangat!! Juga tak dilupakan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!! Selamat menyambut kedatangan bulan kemenangan ini dengan sejahtera bersama keluarga tercinta, moga ALLAH limpahkan rahmat dan melebarkan lembayung nikmatnya pada kita semua!!!

Tidak lupa juga yang menyambut AIDILFITRI tanpa keluarga disisi, selamat hari raya, biarpun jauh dari keluarga, namun nikmat dan rahmat ALLAH tetap sama pada semua hambanya!! :)

Jika diizinkan mungkin saya dapat kembali diblog ini semasa cuti, namun jika tidak insyaAllah jika nyawa masih segar, kita jumpa lagi pada trimester 2 yang akan bermula pada 06/11/2006.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!
BERHATI HATI DIJALAN RAYA DAN JANGAN MAIN MERCUN!!!!!

salam aidilfitri pada bumi bawah bayu
nurulaizam~

2 comments:

~ AzuRiN ~ said...

abg aizam... bile nk update blog nih...
rindu lar kat ko..
kat exxonmobil xde abg..
hahahahaha..
ok lar, take care of urself k!
don't work too hard, have sometime for urself

Nurul Aizam Zaini said...

dh update dh..
slamat bekerja ek... huhuh..