Friday, November 19, 2010

Bukan syok sendiri, dan bukan nak perli...

"Alahh... ko tegur-tegur orang tu, macam lah ko tu pun tak buat silap".

"Ko tu pun bukannya perfect sangat".

"Same gak ko tu pun".

Arrr.... maaf la kalo ada sesiapa yang tak selesa dengan tulisan saya.

Yup, betul. Saya pun tak de lah baik mana pun. Same jugak macam orang lain. Malah mungkin lebih teruk lagi. Masih banyak perlu di baiki diri sendiri.

Tapi apa pun, semua yang saya tulis, pertama sekali untuk diri saya sendiri yang suka baca kembali tulisan sendiri. (macam syok sendiri je baca tulisan sendiri).

Tak, bukan macam tu. Bila saya baca semula tulisan saya, ia akan membuatkan saya terfikir.

"Eh, aku ni tulis tapi diri sendiri tak buat, tak betul nih. Sendiri tulis sendiri kena buat dulu"

Itulah tujuannya. Untuk ingatkan semula diri ni supaya jangan cakap tak serupa bikin.

Jadi, maaflah yer, kalau ada yang tak selesa atau kurang senang dengan tulisan ni :)

Sekadar menilai kembali setiap detik dan saat yang kita gunakan di dunia sementara ini agar ia setidaknya mebuatkan Pencipta kita rahmati dengan Syurganya yang tiada nilaiannya di dunia.


Selamat malam~

No comments: