Thursday, September 28, 2006

lagu dan KLIA~

salam~
lagu ini akan mengingatkan hamba pada KLIA, entah mengapa tapi itulah ceritanya...

NowSeeHeart
Merancang Kerja

Rancang Dengan Apa Yang Ada Di Tangan
Bukan Yang Kita Angan-Angankan
Kita Membina Cita Dan Harapan
Bukan Mimpi Dan Igauan

Perancangan Perlu Diperhati
Agar Tertib Rapi Dan Teliti
Matlamat Dan Caranya Selari
Masa Pun Harus Diambil Kira

Puncak Mana Yang Mahu Didaki
Lurah Mana Yang Mahu Dituruni
Semuanya Telah Pun Terbukti
Pasti Rancangan Akan Berjaya

Tenaga dan Kemampuan Diperhitungkan
Berjuanglah Dalam Satu Barisan
Umpama Batu Teratur Menjulang Ke Awan
Itulah Tunggak Dalam Merancang


lagu dan cerita ( lontaran senyum terakhir ) :)
nurulaizam~

5 comments:

zazzy said...

lagu "sejarah mungkin berulang - newboyz" mengingatkan saya kepada;

-hospital kota tinggi
- sebuah wad kelas ke dua
- wad yang dihuni laki2
- patah kaki :)
- sikat dan cermin itu..huhu

sweet2..

hehe.. saya budak pra matang. Maka ini adalah normal :P

kak Jah said...

lagu SEMANGAT PERJUANGAN HARMONI mengingatkan aku pada... kau!! boleh??

kak Jah said...

utk zaidah...

mari nyanyi sama2...

... andai ku turut rasa hati... telah jauh ku bawa diri.. tapi kemaafan ku lahir dari hati... mengatasi... sejarah mungkin berulang... walau ngkau ku maafkan, oh kekasih....

zazzy said...

sambung lagu cik aurum,
..namun mungkin hanya sementara, keikhlasan di hatimu. Berpanas hujan berembun, tak pernah ku inginkan..

Nurul Aizam Zaini said...

wehh.., ampes korang,bole wat forum lak kt sini ceh :)) ape ape jela... kepada diq, ko nk dgr lagu ape pon ske ati la kalo nk igt kt aku, aku x kesah.. :D