Tuesday, July 22, 2008

hari ini yang agak letih =)

Adeii.. letih la arini. Kesana kemari, selesaikan urusan streamyx rumah lama, tolong tengok calon Diploma dalam persediaan, pergi stad tanya tentang cek, basuh kereta, bawak hafiz dengan mong amik gambar dan macam2 lagi la...

Tapi bagus la, at least ade kerja sikit. Midterm xm 1 august, 11 august dan satu lagi tak pasti lagi bila. Tak mula stadi pun lagi ni, huhu... Stadi stadi!!! :) Esok hari penamaan calon untuk "SRC Election". Jadi kita tunggu la esok tengok siapa yang bertanding, dengar2 borang banyak habis terjual. :>

Tak puas hati dekat pak guard!! hah nape lak?? aduiii.. saya ingat kalo dalam sehari saya keluar masuk campus dengan kereta 40 kali, mau tercabut bonet belakang kereta saya. 1st time keluar, ada 2 guard, seorang muda seorang berumur. Mula2 yang muda tutup bonet, lepas 4 kali hentak tak berjaya, guard yang senior pulak cuba. Hentakkan yang ketiga baru rapat!!! adeiiii.. rasa macam hati saya ni yang kena hentak... huhu...

Lain kali nak tampal sticker kat bonet tu, " sila hentak di bahagian ini, terima kasih". Haa.. baru boleh tutup dengan sekali hentak kot.

Cuti midterm ni InsyaAllah balik perak. Siapa2 yang mau booking DURIAN PERAK silalah berbuat demikian sebelum saya balik yer. Durian perak special ooo... yelah, negeri kelahiran Durian, mesti la istimewa sikit.

Ok la, sambung lagi nanti... nyway just nak share gambar dengan adik2 di Aceh, indonesia tahun lepas..





salam... =)

4 comments:

zyedz said...

erk..

bila dah lama bercuti daripada tulis blog.. tetiba setiap masa ada entry baru..

(x-boss.. bler free? sy nk melunaskn janji ni)

Mya Sakura said...

scr jujurnya..aku suka gamba2 tu..especially tepi pantai tu...

zliah said...

saya nak durian Perak yang konon2nya special tu~ ;;)

ehem ehem.asek2 teringat aceh je.bakal direktor eh :P
haha

Anonymous said...

insyaAllah kalo ade nnt sy bwwkan khas utk buat nasi durian.. haha..

Direktor aceh?? hehe.. minta maaf, saya dah announce kt blog dah, x kan lg pgg ape2 jwtn :D hehe..

ida kot rasenye direktor leman ckp hehe.. :p