Monday, August 17, 2009

Bersyukur jadi rakyat Malaysia~

Alhamdulillah, puji dan syukur pada Allah swt. Saya dan 4 orang lagi rakan saya telah selamat pulang ke Tanah Air semalam (Ahad)

Perjalanan kami selama 3 hari 2 malam ke Meulaboh, Aceh bermula jumaat lepas dan berakhir ahad, semalam.

Meulaboh, kawasan yang paling teruk di hentam Tsunami tanggal Disember 2004 yang lalu. Pengembaraan yang takkan dapat saya lupakan seumur hidup ini.

Bersyukurlah kita lahir sebagai rakyat Malaysia. Saya tak dapat ceritkan pengalaman itu ketika ini. Masih ada banyak kerja lain yang harus saya siapkan.

InsyaAllah, ada masa saya akan ceritakan buat semua pembaca blog ini. Kisah 3 hari 2 malam perjalanan ke Meulaboh, Aceh, Indonesia.

Menginsafkan~

2 comments:

alia cikedil said...

Salam atok :)
saya menantikan dengan penuh debaran dan rasa keinsafan :)

tak sabar nak baca kisah perjalanan ke meulaboh.

Alhamdulillah korang semua selamat sampai.td jelas terpacar kepenatan pd wajah korang semua :)

Nurul Aizam Zaini said...

to alia aloyah: haa... nantikanlah yer smp sy free... kalo sy x free lg, nantikn lagi yer... hahaha..

penat tapi menarik :) oke.. buat kerja.. kerja3!!!:>