Thursday, November 27, 2008

hari khamis~

Salamun Aleyk'

hari ni saya tak kerja, jadi bila ke campus tadi.. tak larat nak jwb dh rasanya.. "ni nape x kerja?" , "wat pe kt campus?" heh.. semua orang yg saya jumpa mesti akan tanya..

jawapan dia.. sbb sy cuti arini.. oke ;O

sempat berjumpa dengan teman dari indonesia masa makan tengah hari tadi.. jadi sempat kami berdiskusi bicara tentang beberapa perkara.. sedikit ketidakpuasan hatinya diluahkan.. sabar pak.. tahun depan kamu harus bertanding.. terus insyaAllah jika berjaya kamu bisa atur seperti yg kamu telah rancang :)

REMINDER terakhir.. rakan kita shah fitri akan melangsungkan perkahwinannya ahad ni. . beliau jemput semua rakan rakan hadir.. :) Jemput datang semua..

baiklah, ada beberapa kerja perlu diselesaikan dulu, tak kerja ni bukan saja saja sebenarnya.. ada 2-3 perkara nak uruskan.. oke..

Selamat menghadapi Mid Term XM pada rakan rakan di campus.. :)

5 comments:

Anonymous said...

bo.. dtg amek aku!!! :D

Nurul Aizam Zaini said...

haa?? ko dtg ke kenduri shah?? nk amik kau bila? d mana wahai puteri diq ku?? kahkahkahkah.. :D

eh series kalo nk mnta tlg amek bgtau.. insyaAllah, jgn dh smp br bgtau, kang aku xde kt mlk lak.. :)

kak Jah said...

ko x de kt mlk..... ko x p kenduri shah ker?? aku ni.. ngikut sista ko si azurin tu lewww... kalo die p.. aku p lah kott.. x konfem lagi tau!!

Muhammad Hazimin Wahab said...

ha, oleh itu, jgn cuba2 ponteng kerja ok....

buat kerja baik2.... !

Anonymous said...

siapakah kawan indonesia nya itu... :D, bang....link lah ke blog saye...