Tuesday, November 18, 2008

Walimatul Urus~

salamun aleyk'

~Jemputan Kahwen~



[30 Nov]
Shah Fitri vs. Nora Azliana @ Bukit Rambai, Melaka


[3 Jan '09]
Mohd Ezran vs. Faznim [refer this : link] @ Kajang

Pada semua yang mengenali dua orang rakan kita yang bakal melangsungkan perkahwinan mereka, dijemput hadir. Saya diberi "authority" untuk jemput rakan rakan semua.

Jadi, tak perlu risau kalau tak dapat kad jemputan atau email atau apa apa bentuk jemputan, asalkan anda terbaca Walimah di Blog saya ni, " you are eligible to attend the wedding ceremony", asalkan korang kenall siapa mereka berdua cukup lah... ;)

selamat pengantin baru
muga kekal ke anak cucu

janji diikat setia berpadu
sampai keakhirat cuma kau satu

masjid dibina tuntutan yang Satu
pastikan Islam cerminan keluargamu

ewah... bermadah puisi lak. baiklah.. selamat rakan rakan~

p/s: blankurt, kalo dah ada calon yg baik, teruskan jer ya Akhi.. jgn tangguh tangguh lagi.. wajah mu sudah tak keruan lagi :D

6 comments:

Adam Kulim said...

bos..yg aku kawen bulan April ko tanak letak plak erk??

Nurul Aizam Zaini said...

ha?? eh ya ka?? laa... awat x habaq mai?? ngan sapa?? calong idaman ka?? org thailand ka?? ;)

ada ciri2 idaman x?? bole bg hang jadi baik tak?? haha.. :D

A said...

aku jugak kene .. (*-_-)

Anonymous said...

ahhaha... azril ngan aizam.. lebih kurang jer~~ ahahahah.... =)

zam.. ko nih asek letak jemputan org je... jemputan ko???

Nurul Aizam Zaini said...

haha.. cis sungguh kau diq :D mana sama.. aku steady, blankurt dh sampai seru..

jemputan aku?? haa?? jemputan ape?? jemput la dtg rumah... terbuka pada siapa2 je dtg.. haha..

p/s: jemputan kawen x tau lg la diq.. xde org nak.. hahahaha :))

A said...

(series mamat nie dh kritikal ..)

abg khair ..
tlg tengokkan aizam nie ..
sy risau~



p/s - kakDiqq ni mmg nk cari pasal~