Friday, May 22, 2009

25 May 2009~ :D

Alhamdulillah..... sudah lepas dua paper... huh! Ada satu lagi nih. Hari isnin ini last paper. InsyaAllah paper ku yang terakhir di MMU setelah 7 tahun menyemai bakti, mencurah tenaga, manggali ilmu, memugar cinta, maka akhirnya saya telah berada dihujung satu episod cerita dalam hidup saya.

Pohon teman2, rakan2, dan kawan2 semua mendoakan kemudahan buat segala urusan saya. Semuga saya dapat mengakhiri perjuangan kampus dengan satu ending yang baik, khusnul khatimah~ Ameenn!!

Saya juga doakan semua agar dimudahkan segala urusan kamu, Ameen!!!~

Buat kawan2 yang sama macam saya di triemster akhir, All the best in future!!! Dan buat kawan2 yang masih ada baki setahun, 2 tahun, 3 tahun atau 4 tahun lagi belajar di MMU, All the best jugak!!! Teruskan perjuangan kampus!!! Masih banyak perlu diperbaiki. ;)

May Allah bless be with All of us!!! :)

Akhirnya, TERIMA KASIH saya ingin ucapkan pada semua yang saya pernah kenal, telah kenal, akan kenal atau sedang berkenalan :D kerana sudi menjadi orang yang saya kenali.

Last but not least... Thank You Allah!!!~


p/s: entry macam dah abis exam plak :D hihi.. doakan saya yer kawan2 utk last paper nnt, Ameen!!

5 comments:

A said...

ok zam ..
good to go~

all the best~~

Muhammad Hazimin Wahab said...

all the best adik Nurul Aizam !

Chaiyok ! Gambatte ! Fighting ! InsyaAllah !

suraya said...

oh saya ingatkan nak sambut hari jadi saya secara besar-besaran.haha

ok.all the best! :D

asma said...

wah...dah habis belajar! merdeka! tahniah! selamat dtg ke alam pekerjaan.....jgn lupa singgah ke rumah makcik , semoga dipermudahkan laluan dan urusan .

Nurul Aizam Zaini said...

to Azril Kiara: thank you...~

to mr. Hazimin: erkk... bila pulak panggil sy cmtu.. huhu.. nyway thnak you... aja aja fighting... :>

to siti suraya: arr?? sambut besady?? hoho... alamak, besday sy pun sambut kecik2 je.. haha :D nyway mekasih..

to mkcik asma:insyaAllah makcik, esok (isnin) ni last paper :D doakan saye yer.. singgah rumah? bole jer.. kalo lalu je selangor tu sy akn singgah :D mekasih makcik.. ;)

Thank you to All~