Sunday, June 14, 2009

Sarawak...

Ini masa di Sibu. Makan di Sugar Bun. Sugar Bun cuma ada di Sarawak. Alternatif pada KFC dan sangat popular di sana. KFC kurang laku.


Di Waterfront. Belakang tu bangunan parlimen Sarawak yang baru~ Itu mak dan adik saya... huhu.. =)


Di Top Spot. Tempat makan seafood yang popular di Kuching. Kalah umbai Melaka. Bergaya jugak mak saye nih~ huhu...


Ni masa makan kat satu2 nya kedai mamak di Sibu. Tu air teh special dari Sibu. Sebab dia guna gula nira. Nampak tak air tu hitam skit. Sedapppp... serious... x tipu... :D


Di taman ape tah nama dia dah lupa kat Sibu. Saya, mak, mak kawan mak saya (faham x) :D dan adik saya~


Dan ini bersama-sama kucing besar, trademark bandar kuching~


p/s: ada banyak lagi gambar2 menarik. Ada masa saya kongsi kat sini yerr.... =)

4 comments:

asma said...

salam , gambar buaya takde ke zam?

Nurul Aizam Zaini said...

w'lam,

makcik, sy nk mnta maaf bnyk2 nih...

laptop sy baru hilang semalam, sume gmbr dlm tu...

sy smpt upload yg ni jer... huhu..

maaf yer mkcik, x de rezeki.. nnt sy g sarawak skali lg sy amik lain :D

.: F@!n :. said...

huhuhu best nyer p sarawak...tak pa cam abg aizam selalu pesan kat saya, kat u r masa nk berjalan ngn harga murah....kalu nak berjalan ngn kadar murah bt r program..tgk r t sy pn nk p sana,nak wat program ke sana..hehe

Nurul Aizam Zaini said...

to fain: mmg best... rasa cam, nk p lg jer.. :D haaa btol tu fain, masa jd student ni la time bole jln bnyk2... nnt dh keje xde masa..

cewahh, ckp mcm dh keje lak, hehe, dlm proses transisi ke alam kerja :D
selamat berjaya di cyberjaya yer :D