Tuesday, June 09, 2009

saudaraku...

Assalamualaikum WBT

Pertamanya, saya menyeru pada diri saya sendiri untuk sentiasa memperbaiki diri. Saya juga mohon pada yang Esa, agar niat diri ini sentaisa tetap semata-mata kerana yang Esa.

Saya mohon maaf sekiranya ada pihak yang berkecil hati dengan saya, maka saya nyatakan permohonan maaf ini secara terbuka melalui laman sesawang saya.

Sama-sama kita nilai kembali, hujung jalan ini kemanakah kita semua? Kita semua punya cita-cita yang sama. Ayuh mari kita berganding bahu.

Meminjam kata-kata DSAI " bersikap merangkul dan tidak meminggirkan ". Dasar baik disepakati, yang tak elok dihindari.

Semoga Allah SWT sentiasa membimbing kita kerana ini jalan yang panjang.

Allah hu'alam~

2 comments:

asma said...

salam , kenapa zam?, makcik rasa sedih pulak bila baca catatan tu, macam berwasiat-wasiat pulak.Bagus sebenarnay kita selalu muhasabah diri...terutama macam makcik yang dah tua ni...

Nurul Aizam Zaini said...

w'lam...
hehe... xde lah mkacik.. saja je post ni..

sebelum saya ajak org buat baik, saya kena betulkan diri sy sendiri dulu.. :)

itula, muhasabah ni penting, insyaAllah, dh bnyk sumbangan makcik pd anak bangsa... kami yg muda2 ni yg masih belum cukup amalan.. :D

sama2 kita muhasabah, buat semua pembaca =)