Sunday, September 28, 2008

sebelum pulang~

salam semua~

sehari sblom pulang....
kuar bbuka ramai2 dgn syafeeq,faizol,leman,shah,anis, dan amal... mkn kt kedai nasi ayam special.. ala yg dkt jln nk ke malim tu dari tesco.. tp special sket majlis bbuka tu sbb bbuka ngan kek besady leman.. yg tarikhnya jatuh 27 ramadhan.. wahh berkat btol.. bagus2.. muga dipanjangkn umur, murah rezeki.. huhu.. duit rumah lps raya aku byr man.. :D sori yer, bbuka ni xde gmbr.. huh~

2 hari sblom pulang..
bbuka ramai2 gak.. dgn ijut,amir,najmuddin,fadhil,maun,hadi,kamil,amirosso,ijat adik ijut n srg lg kwn drg x knal nama dia huhu sori... wahh ramai gak... 11 org semuanya... amir saja ajak sblom sume pulang berhari raya.. mula2 nk bbuka kt gazebo dpn hang tuah mall, skali smp tmpt tu ade majlis utk anak yatim... trus g kt nasi ayam special gak.. smp kol 7.. order sume, smpt la bbuka ngan sup dulu.. ;) best bbuka ramai2 neh.. :)



speciallllllllllllllllllllllll entryyyyyyyyyyyyyyy~~~~~~
haa nk tau nape special... hari tu saya wat entry ttg teman saya khairol x balik berhari raya, lepas tu ada srg lagi teman seperjuangan saya gak dulu merajukkkkkkk!!!! baby merajukkkkkk lg senang nk pujukkkk!!!!!! dia majuk sbb ckp sy pilih kasih, x post ttg dia yg x balik beraya jugak..... hohohohohoho... apa daa... aku mana tau hang x balik... hang x bgtau pun..... nyway ni dia gmbq dak COMEY yg majuk tuu.. huhu~

yaaa.. ini la dia... NAMA SAYA ADAM ARIFFIN!! :D ni details saya:

phone: 012-4548931
ym : xbadlishan@yahoo.com
add: hostel MMU ting 8 kot.. p la cari sendiri..
car: wira aeroback hitam transformers semi automatik..

haa.. so kwn yg kt mlk p la beraya ngan dia.. sian dia srg2 tu ngan keon jer.. kwn perempuan istimewa x de lg.. single lg... dia bgtau sy, "kalo bole zam aku nk pompuan yg solehah, baik2, sejuk mata pndang, yg tudung labuh2 skit" hehehe... sape2 yg ade ciri2 tu... apa lg.. lg mau tgu raya thn depan ka?? jgn mare ADAM... gurau2 di hari RAYA!!!

apapun aku mintak mahap naa kt hang!!! alaa.. hang pun dok buat bnyk slah kat aku gak... haaa.. bila nk mnta maaf neh.. jgn derhaka kat aku.. nnt aku up 100% ... haha.. okie.. selamat beraya di perantauan..

kawan2.. doakan saya selamat pulang ke kg. dan selamt pulang ke melaka semula... insyaAllah amen!! ;)

~Maaf Zahir Batin~
~salam~

5 comments:

Nurul Aizam Zaini said...

erkk~ nape gbaq dak comey tu ade org bg mkanan kt dia?? 2 bungkus lak tu?? :D

Adam Kulim said...

ahaha...aa..tau pun letak..tapi yg p letak ciri2 wanita aku tu buat apa plak..adeh...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua!

rasyd said...

huih.abes dicanang2.sy pn blk beraya sehari je.mlm raya tu balik la melaka semula.

Nurul Aizam Zaini said...

hahaha.. xmo promote rasyd, rasyd dh berpunya.. x best.. tetap balik raya... :))

rasyd said...

haha.abg aizam bondod =p