Thursday, September 25, 2008

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin~

Salamun alaik~

ehh.. nape tiba tiba lak gambor budak nih terlepas kt sini?? huh?? haa.. untuk makluman semua ni lah dia jejaka idaman malaya, namanya Khairol Khalid teman seperjuangan suatu ketika dulu.. abes ape istimewanye dier smp letak kt blog nih?? isk isk.. sebenarnyer.. dia ni....

TAK BALIK RAYA TAHUN NIH walaupun kampung halaman kat KULIM KEDAH jer!!! naik bas 7-8 jam sampai... "kenapa tak balik keon?? " " ala x balik raya jer pun, bukannyer ape" isk isk.. selamber jwb mcm tu..

takpe... keon tak balik sbb final exam.. haa tngk kwn2, smp mcm ni skali smangat nk exam keon.. huh~ tabek springg lah... ape pon selamt beraya d perantauan yer.. jgn nanges srg2 lak di pagi hari.. huhu...

sape2 org melaka tu, g la ziarah keon yer.. ajak la dia g umah krg ker.. sian raya srg2, pagi raya org kt umah ngan family, dia kt mcD tgh minum MILO ais.. :D haa.. ni detail keon:-

phone: 013-6287017
ym : protagonist_junior
address umah : M-3-2-5 University Green Apartment, Bear Hill, 75450 Ayer Keroh,Melaka,Malaysia

Baiklah, dikesempatan yang ada ni saya ingin pohon kemaafaan pada semua pembaca blog ini, rakan rakan, dan sesiapa sahaja yg kenal saya. Jika ada kiranya perbuatan, perkataan, penulisan saya yang mengguris hati, saya POHON AMPUN DAN MAAF pada semua!

Saya manusia biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. Harap dimaafkan~ Saya pulang berhari raya insyaAllah hari Ahad ni... doakan saya selamat sampai ke destinasi, dan saya juga doakan semua selamat pulang berhari raya ke destinasi masing2.

InsyaAllah, berayalah sebagaimana Agama kita anjurkan, jgnlah membazir, terlalu gembira dan sebagainya. Berayalah sekadar yang ada. Jangan dilupa pada saudara saudara kita yg sedang derita, susah dan sebgainya tidak dapat berhari raya seperti kita. Muga ini dapat memberi keinsafan pada diri kita semua~


Pada budak2 engine yang mula exam 6 hb oktober... hehehe.. meh sini sy bagi tips cemerlang exam di musim perayaan. Tipsnya ialah..

lepas solat raya, balik umah mkn ketupat ke lemang ke rendang ke sepinggan cukup lah, pastu trus kemas2 balik MELAKA STUDY LAH!!!! tak pun masuk bilik krg kt umah tu STUDY LAH!!! jgn nk RAYA lebih2 mcm org yg mula exam lewat mcm saye... hehe :D


ape ape pun saya doakan rakan2 semua berjaya dgn cemerlang dlm FINAL EXAM kali ini. Walaupun exam dalam susana raya, kita perlu lebih gigih dan usaha, insyaAllah muga muga SYAWAL sbg tanda kemenangan itu memberi erti KEMENANGAN juga pada kita utk berjaya dalam exam ok!!

Baiklah semua~ akhir kata dari saya sekali lagi SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DA BATIN KUPINTA DARI SEMUA ANDAI ADA ANTARANYA KESALAHANKU PADA SEMUA~


Jazakumullah~

3 comments:

Anonymous said...

Terima kasihla sebab tolong promote saya.Siap letak gambar lagi tue. Hahaha

Adam Kulim said...

ya la ya la...k own sorang ja raya di perantauan....aku raya dengan semut2,burung2 dkt melaka neh...

Nurul Ain said...

erk slamat beraya diperantauan ye kamu berdua...huhuhu
slamat ari raya maap zahir batin
huhu