Thursday, January 08, 2009

Malaysian Studies... >:)

Salamun Aleyk'

Haa.. jam dah pukul 1.05 pagi, kiranya dah hari khamis la ni yer. Tak tidur lagi nih, macam student yang ada exam lak. Isk isk isk... exam takde pun nak tidur lewat gak, sian yang ade exam tu ha, tak tidur bersengkang mata ngadap nota nota tersayang :D

Baru kejap tadi dalam pukul 10 malam macam tu, kire semalam la sebab dah lepas pukul 12 kan, saya ke kedai runcit... lupa lak nama kedai tu, ape merbok tah... masuk je kedai tu terus ade orang tegur saya

"haa zam..." saya pun jawab la "oohh en. zaki" en. zaki ni manager customer sales kat TM tempat saya practical sekarang ni. Adelah borak borak sikit, pastu dia tanya "awak kenal tak sape tu?" sambil tunjuk ke arah kaunter bayaran" , saya pun tengoklah, rupanya " ohh.. kenal, madam husni" , lecturer kat MMU tempat saya belajar.

Apa lagi, borak la sikit sikit. pastu saje tanya soalan ni " paper madam esok ek (harini la kiranya sbb dah pukul 12 pagi)" dia pun jawab " aah.., mana awak tau?" saya jawab balik "ada kawan kawan bagitau".

pastu korang nak tau tak madam cakap ape tentang paper Malaysian Studies kali ni??!!!

Haaaa... naseb la sape yang amek Malaysian Studies sem ni!! Kalo korang nak tau sebelum jawab exam esok... call saya dari jam 8.30 - 9.00 pagi je bole call... :D

Sekian dulu untuk kali ini.. Selamat Menjawab Peperiksaan pada yang masih ada Exam!!!

All Da Best!!!!

p/s: kedai runcit tu adalah kepunyaan madam husni dan suaminya en. zaki...

2 comments:

Anonymous said...

hahaha..
jahat jep atok neh.
suka nak provoke org supaya jadi cuak dan takut hek !!

terutamanya pada maun dan idaz ! isk isk isk

Nurul Aizam Zaini said...

huh.. jahat?? mana ada.. betul... siap sy dh tau bape org pass dah... jumpa lg pastu sbb tu tau dah.. :> :> :> >:)