Saturday, January 31, 2009

RECEP TAYYIP ERDOGAN

TAHNIAH!!! SYABAS!!!

Turki, merupakan sebuah negara yang sememangnya dinanti nantikan suaranya. Dunia menyaksikan di negara inilah, sistem khilafah yang terkahir berkuasa. Suatu ketika Turki memimpin 2/3 dunia sehinggalah kejatuhan terancang oleh manusia hina bernama Mustafa Kamal Atartuk, ditambah pula dengan lompong-lompong kekuatan ia sendiri, maka lenyap terus sistem Kerajaan Islam di muka bumi ini.

Hari ini dunia menyaksikan kembali, suara yang pernah memimpin dunia itu kembali bergema di Davos, Switzerland secara terang terangan di atas podium "world economic forum" malah bertetang mata Shimon Peres, Presiden Israel Laknatullah!!!

Tahniah Erdogan!!! Secara berdepan, di khalayak awam, dalam suatu majlis gilang gemilang, beliau nyatakan pada Shimon, mereka adalah penjenayah perang, membunuh kanak-kanak yang tidak berdosa, dan akhirnya beliau nyatakan, jika beginilah keadaannya, beliau tidak akan kembali lagi ke Davos!! Erdogan di sambut bagai perwira ketika pulang ke negaranya.

Well done superhero!!! Boleh refer video di bawah...



Kita bila lagi? Dunia Islam, seharusnya mencontohi keberanian Erdogan. Terima kasih juga pada Venezuela yang bertindak mengahalau duta Israel keluar dari negaranya. Mereka bukan negara Islam, tetapi atas dasar kemanusiaan, Chavez punya rasa simpati pada yang tidak berdosa.

Ingin lihat lebih banyak tekanan dikenakan ke atas Israel jahanam. Kepada Israel, tunggu dan lihat, kamu tidak akan selamanya berkuasa...

No comments: