Sunday, January 04, 2009

Sabtu 3 Januari 2009

Salamun Aleyk'

Agak lama saya tak 'update' blog ni. Pertama sekali selamat datang 1430H dan 2009M. Sedikit lewat tapi saya kira masih tidak terlalu lambat untuk ucapkannya.

Hari ini ( 3/01/09) saya ke Kajang bersama Shah, Pami dan Abg fendi. Menghadiri kenduri kawen Abg Ezran. Sedap lauknya. Ada 'gulai kawah kelantan'. Menarik dan sangat sedap.

Lebih kurang jam 3.00 ptg gerak ke Shah Alam Seksyen 13 jumpa kawan kawan lama masa Diploma. Ada wany yang kini dah kerja dan 'part time' pelajar sarjana muda 'Human Resource' di UiTM, Diq bertugas di Kementerian Kewangan, Azurin bertugas di HSBC, dan yan masih di MMU.

Ada juga blankurt, Certified Ethical Hackers di Kinrara. Usai makan, saya dan shah gerak ke seksyen 11 ziarah makcik asma:: Makcik asma ajak keluar makan di santai Cafe' dengan anak anaknya. Terima kasih makcik. Ada masa jumpa lagi.

Akhir sekali ke Putrajaya, presint 16, Taman Warisan. Abg fendi, Abg Hazimin dan Fahmi ada disana. Sempat borak borak kemudian terus pulang ke Melaka :) Saya nak mohon maaf dari Abg Fendi, Abg Hazimin, dan juga Fahmi kalau kalau masa borak borak kosong tu ada terlepas cakap atau terguris hati :)

Azam kali ini. Tak nak banyak banyak. Memadailah jika untuk tahun ini saya lebih berhati hati apabila berbicara. Tidak mengguris hati sesiapa, tidak terlalu leka dengan perbualan, Tidak banyak bicara yang melalaikan dan tidak banyak ketawa yang keterlaluan. :)

Allahu a'lam.

5 comments:

Muhammad Hazimin Wahab said...

terima kasih utk lawatan ke cyberjaya-putrajaya semalam. Tak ada apa nak dimaafkan, sebab x ada apa yg salah.

Yang jauh kita dekatkan, yang dekat kita mesrakan.... barulah ukhwah berkekalan..

A said...

wei ..
Kiara la ..
bukan Kinrara ..
suka hati jerk ..~

Bandar Kinrara kat Puchong ..
Mont'Kiara dekat ngn Hartamas ..
mana sama ..
susah la org Melaka ni..

Nurul Aizam Zaini said...

to abg hazimin: haha.. mana tau, kot2 ada yg terasa, kalau xde lg bagus... :D nnt banjer lg satay kajang ek.. :D

to blankurt kinrara@kiara: hahaha... jgn emo2 org key ell... kinrara ke kiara, tanjung bidara ker, singapura ker... jani ra ra blakang tu oke la.. :)

fendy_ahmad said...

Salam,

Wahai adikku merangkap pelajarku di semester 3 sessi 2006/2007 ...

Tiada apa yang nak dimaafkan... Tu namanya Gaduh Gaduh Manja, mesra dan kuat nilai ukhwahnya :)

Kejayaanmu adalah doaku :)

Ezran said...

ape2 ajo lah kowang ni.. duk dekat2 pun nak gaduh.. nak gaduh betul2 pi kat palestin laaa.. baru betul