Tuesday, December 02, 2008

malang tak berbau~

Salam~

seperti tajuknya, pak utih saya terlibat dalam satu kemalangan jalanraya, Alhamdulillah pak utih saya dalam keadaan baik, cumanya perlu berehat mungkin 5-6 minggu sebab tulang peha dia baru diletakkan semula pada tempatnya, sebabnya tulang tu lari dari tempat asal, macam mana saya nak jelaskan pun tak tahu lah.. tapi macam tu la yang mak saya dan pakcik saya yang lain beritahu..

Mak utih saya ahamdulillah sebagai pesakit luar.. dan dibenar keluar hospital.. tapi.....

Pihak satu lagi yang bertembung dengan pak utih saya, suaminya meninggal dunia selepas dibawa ke klinik.. Innalillah wainna ila hirojiun.. muga Allah tempatkannya di kalangan mereka mereka yang Allah rahmati dan kasihi.. AMIN!! Isteri nya masih di ICU.. Ya Allah, kau peliharalah isterinya itu.. selamtkanlah dia ya Allah..

Kerana mereka masih punya anak kecil.. anak mereka alhamdulillah tidak seteruk mana, tapi ayah kepada si suami atau isteri saya tak pasti sangat, tapi patah kaki la..

Rakan rakan semua, malang tak berbau, memang ajal maut di tangan Allah, tapi kerja kita kena pastikan keselamatan diri terjaga. Tak beerti ajal maut dah ditentukan jadi kiteaberserah je... salah tu.. itu urusan Allah s.w.t. Kita pula kena usaha sehabis baik jaga diri oke.

~berhati hati pada semua~

2 comments:

Anonymous said...

akum..abg aizam dh kawin?dkt prnggan 4 ckp isteri saya?

Nurul Aizam Zaini said...

w'lam..

haha.. pembetulan tu.. patutnya ade tanda koma antara isteri dan saya => "isteri, saya"

saya kawen?? ermm.. risau sy sebut pasal kawen nih.. :D hehe..